طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده خانگی ترد و خوشمزه به روش فست فودی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 61
نویسنده : melina

طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده خانگی خوشمزه به روش رستورانی

 

مواد لازم سیب زمینی سرخ کرده

  • سیب زمینی بزرگ ۲ عدد
  • سس کچاپ به میزان لازم
  • نمک و فلفل سیاه به اندازه کافی
  • روغن مایع و آویشن به اندازه کافی

 

طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده

 


ابتدا سیب زمینی ها را پوست می گیریم و آبکشی می کنیم و روی تخته به صورت ورقه های حدودا نیم سانتی متر برش می دهیم و بعد از طول آن ها را خرد می کنیم به صورت خلالی و تا جایی که امکان دارد یک اندازه برش می زنیم.

در قابلمه ای حدودا ۴ لیوان آب می ریزیم و حرارت شعله را زیاد می کنیم تا زودتر آب بجوش بیاید ، سپس سیب زمینی ها را داخل آب در حال جوش می ریزیم و صبر می کنیم تا نیم پز شوند. پس از ۵ دقیقه که سیب زمینی ها نیم پز شدن آنها را آبکشی می کنیم.

دقت کنید نباید بپزند چون نرم می شوند و حالت خود را از دست می دهند. پس از آبکش روی دستمال تمیزی می ریزیم تا خشک شوند و آن وقت در یک نایلون ان ها را می ریزیم و به مدت ۲ الی ۳ ساعت در فریزر قرار می دهیم .

در یک تابه کوچک و گود مانند یک شیر داغ کم روغن به مقداری می ریزیم که سیب زمینی ها در آن شناور باشند و حرارت را کم می کنیم تا به مرور زمان داغ شود.سیب زمینی ها را از فریزر خارج می کنیم و اگر به یکدیگر چسبیده بودن آرام جدایشان می کنیم

و داخل روغن داغ می ریزیم تا مغز پخت و سرخ شوند. سیب زمینی های سرخ شده را در یک توری یا دستمال هایی که روغن اضافه را جذب می کنند می ریزیم تا حالت ترد خود را از دست ندهند.و روی سیب زمینی ها آویشن،نمک و فلفل می پاشیم و با سس کچاب سرو کنید نوش جان

 

منبع: پارسی دی






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: